ღ. ღ نغمه های تنهایی ღ. ღ
ღ. ღ نغمه های تنهایی ღ. ღ
نقاش نیستم...اما تمام لحظه های بی تو بودن را درد میکشم!


گاه گاهی به یادت غزلی می خوانم

تا نگویی که دلم غافل از آن عهد و وفاست

خوبرویان همه گر با دل من خوب شوند ،

خوب من با همه خوبان حساب تو جداست

 


سرطان دلتنگی

ریشه های سرخوشی ام را این روزها

خشکانده است...

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






شنبه 14 خرداد 1390برچسب:,

|
 


من اگر روح پريشان دارم من اگر غصه هزاران دارم گله از بازي دوران دارم دل گريان،لب خندان دارم به تو و عشق تو ايمان دارم
roze.meshky@yahoo.com
نازترین عکسهای ایرانی

 

 

سارا

 

آذر 1390
خرداد 1390
ارديبهشت 1390
فروردين 1390

 

..: بهانه :..
...::...
خدا کنه این شبا زود تموم شه!
جای خالی و با یه جمله پر کن!
.:.:. دلنوشته .:..:.
خدایا دریاب مرا !
:.: دل بستن :.:
تا حالا شده...
امشب...
ღღ
::: دیوونه وار دوست دارم :::
خدایا مرگم را برسان!
چه احساس بدی دارم...
حالم بده!!!!!!!
.:. فاصله .:.
تو فقط زود بیا...!
دلم تو رو میخواد!
خدایا شکرت
حالم بده!
...
دلم هواتو کرده مصطفی!
.:.:.
دلم گرفته ای خداااااااااا
مهربانم، ای خوب
خدای خوب من کمکم کن!
عشق یعنی...

 


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان نغمه های تنهایی و آدرس banooye-tanhaei.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





دریایی از جوک ها و اس ام اس های جدید
سفیران
عشق یعنی انتظار
تنهاترین تنهای تنها
بیقرار توام و در دل تنگم گله هاست!
دفترچه خاطرات من
داغ ترین عکس ها
بزرگترین وبلاگ عاشقانه مشهد
دست نوشته هاي من
جدید ترین های روز دنیا - عکس - شعر
دهکده سرگرمی
کیت اگزوز
زنون قوی
چراغ لیزری دوچرخه
همسریابی
درگاه پرداخت اینترنتی

 

کیت اگزوز ریموت دار برقی
ارسال هوایی بار از چین
خرید از علی اکسپرس
سفارش آنلاین قلیون

 

RSS 2.0

فال حافظ

قالب های نازترین

جوک و اس ام اس

جدید ترین سایت عکس

زیباترین سایت ایرانی

نازترین عکسهای ایرانی

بهترین سرویس وبلاگ دهی

 

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 10
بازدید ماه : 54
بازدید کل : 64421
تعداد مطالب : 88
تعداد نظرات : 32
تعداد آنلاین : 1



<-PollName->

<-PollItems->

بزرگترین مرجع کد آهنگ - امین رستمی - نشونی

.: Weblog Themes By www.NazTarin.Com :.


--->